pollak 93cm

pollak 93cm

dinsdag 27 maart 2012

Doorzetten loont..

De laatste week voor de gesloten tijd op het zoete. Dus, na het werk nog even een paar uurtjes het water op..
Het bleef lang stil, wat staan werpen maar het ging niet zo lekker. Toen ik een pruik gooide verspeelde ik nog een swimbait en er was ook weinig activiteit. Dus maar wat gaan trollen weer, toen de zon al onder was en ik bijna bij de auto was leek het een blanksessie te gaan worden..
Hier had ik eigenlijk niet zo'n zin in.. Dus besloot ik om nog een eindje terug te varen en nog even door te gaan in de schemering. Na een tijdje krijg ik toch een aanbeet, alleen is ie al los voor ik de hengel uit de steun heb. Nog maar even verder varen dan.. Even later krijg ik op de andere hengel weer een aanbeet en deze blijft wel hangen! Deze voelt goed aan en geeft goed sport. Een mooie dikke snoekbaars mag even later op de foto.


Met 72cm weer een pr evenaring..

Hierna krijg ik nog een aanbeet, deze voelt zwaar aan maar doet weinig. De plug blijkt onder z'n kop te zitten en na een worsteling aan het oppervlak lost ie, was een cm of 60. Hierna maar 's op huis aan gegaan.
Toch weer niet geblankt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten