pollak 93cm

pollak 93cm

woensdag 21 maart 2012

Dat breekt zo lekker de week..

Met het mooie weer en de gesloten tijd op komst leek het me wel een goed plan om een dagje vrij te nemen..
Dus ik heb lekker heel de dag op het water gezeten en met bijna geen wind was het een mooi moment om de side-kicks uit te testen en staand te gaan werpen vanuit de kajak.
Na eerst wat met shadjes in de weer geweest te zijn zonder resultaat ben ik een ondiep stuk uit gaan werpen met de salmo slider 7.  Al vrij snel had ik de eerste vis te pakken, een brasem in de rug gehaakt.. Geeft wel goed sport zo..
Maar even later kreeg ik een echte aanbeet en was het hangen! Een mooie snoekbaars van 72 cm, pr evenaring..

Hierna nog een losser en daarna bleef het stil op de stek dus ben ik nog maar een eindje gaan trollen. Dit leverde nog een snoekje op die een hornetje wel zag zitten..
 Ook hierna bleef het lang stil tot ik aan het eind van de middag vlakbij de trailerhelling weer een aanbeet kreeg, ik zat net te bellen en voordat ik de hengel uit de steun had was de vis los, grrr..
Het was al aan het eind van de middag en ik ging er al van uit dat er geen vis meer bij ging komen ook al probeerde ik nog wel van alles. Weer richting de trailerhelling om daar toch nog een keertje langs te trollen, krijg ik op de valreep toch nog een aanbeet..
En weer komt er een prachtige stekelkam boven, 2012 wordt een baars jaar geloof ik..
En zo kon ik toch weer tevreden het water af, wat een heerlijke dag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten