pollak 93cm

pollak 93cm

dinsdag 19 oktober 2010

Nieuwe oppervlaktepluggen

Vandaag kreeg ik een belletje van vismaat Marco. Hij had nieuwe pluggen laten komen voor in de BD store en had ze binnengekregen. De Delta-Catcher.. Of ik er wat op wou komen halen om ze te testen, graag natuurlijk.
Marco is al jaren een fervent zeebaarsvisser en heeft er veel vertrouwen in, ze moeten erg ver werpen door de stalen kogels achterin(3) en de rammel komt van de kogel voorin, die tevens een goede walk-the-dog actie mogelijk maakt. De plug is 100mm lang en heeft vlijmscherpe VMC dreggen. Plug kost een tientje en zier er gelikt uit.

Morgen proberen een goeie teststek te vinden om ze in de praktijk te testen..

2 opmerkingen:

  1. Niet echt nieuw Ronald. Deze lijkt erg op de Giant Doc X en die is inmiddels al zo vaak gekopieerd. Maar ook deze zullen gerust werken. Ik ben bang dat je nog even moet wachten alvorens je ze weer in kan zetten: zo'n maandje of 6-7.....
    Grt
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet ik Rene, heb ze naast elkaar gehouden, verschillen zijn miniem. Ik ga ze ook nog wel even vergelijken, ook al is het wat laat in het seizoen. En er zwemt nog steeds baars rond hoor, ik geef het nog niet op..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen