pollak 93cm

pollak 93cm

donderdag 28 oktober 2010

28-10-2010

Blijven proberen... Ik had nog wat zagers dus gewoon weer ff een paar uurtjes geprobeerd.. Al snel een beetje maar niet hangen. M'n maat kwam ook nog ff, had geen zagers maar ik had er nog wel een paar voor 'm.. Ik kreeg nog een paar keer beet van waarschijnlijk hetzelfde kleine baarsje, was iedere keer op dezelfde plek, maar kreeg 'm niet te pakken..
Daarna bleef het lang stil..
Totdat m'n maat dicht bij de kant beet kreeg...
73cm, 4.3 kg  Had ik 'm maar niet gebeld;)
Meestal neemt hij z'n baarzen mee maar omdat hij met mijn zagers viste mocht ze terug, YES!
Gefeliciteerd en grote klasse dat je je nieuwe PR terug hebt gezet Daniel. (dat ze maar voor veel nageslacht mag zorgen..)

Ik ving later toch nog een leuk baarsje dus weer geen nul gelukkig..

Groeten

6 opmerkingen:

  1. k ben erg benieuwd naar de bas visserij die je doet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Captain, thanks for following. Ik zie dat je nederlands kan.. In het donker vissen wij op ondiep water (+-2m) met de dobber(float) met een lange onderlijn met een 1,1/0 haak met een zager(ragworm) Our season is ending unfortunately...
    Greetz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Our season now starts :)
    is so important the tide in your spot?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Well, it varies from spot to spot but some of my favorite spots are dry at low tide, so we only fish them at high tides, best 2 the two hours after high..
    Maybe i have to go on vacation then:)

    BeantwoordenVerwijderen