pollak 93cm

pollak 93cm

zondag 15 januari 2012

Zondag 15-01

Vandaag weer naar de stek van gister gegaan, vandaag meteen begonnen met verticalen. Ik had gisteravond nog een extra dun lijntje opgespoeld (6/00) dus ik kon nog wat gevoeliger vissen en met het zwakke windje was het dus goed uit te houden, mits goed aangekleed...

Ik had al snel de eerste te pakken..
Daarna mis ik nog een aanbeet op dezelfde plek dus ik dacht dat gaat lekker.. Helaas bleef het daarna weer een tijdje stil.. Daniël was een tijdje later ook van de nul af met een mooie snoekbaars.
Ik ving daarna m'n eerste baars van 2012

En vlak daarna nog 1, een mooie 40-er

Daan ving later nog 2 snoekbaarzen, maar 's middags toen de rest ook gearriveerd was werd het mede door de opgestoken wind erg lastig. Niks meer gevangen dus.. De andere kajakkers hebben nog wel een paar mooie vissen gevangen waaronder een baars van 50 cm voor Leo en een mooie 70 cm snoekbaars voor Steven..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten