pollak 93cm

pollak 93cm

woensdag 9 oktober 2013

Afgelopen tijd..

Het is wat stil op m'n blog de laatste tijd. Niet om dat ik niet aan het vissen, integendeel. Veel gevist, druk met werk en de voorbereidingen voor Costa Rica. Een mooi verslag kost me best veel tijd en dat schortte er nogal aan. Ik besteedde m'n tijd liever aan vissen. En echte supervangsten die direct gedeeld moesten worden waren er nou eigenlijk ook niet.

Het weekend van 22 september had ik Volkmar op bezoek die z'n pr zeebaars scherper kwam stellen. Vorig jaar was ie al 's een dagje geweest en toen was het ook gelukt. Van 33 naar 35 cm geloof ik, whaha.
Dus dit jaar moest dat zeker weer lukken. En of dat gelukt is mogen jullie hier lezen..
Volkmar schrijft namelijk prachtige verslagen op http://www.dutchanglers.nl/ en ooit hoop ik zijn niveau te halen.

Volgende weekenden wordt er naarstig gezocht naar grote baarzen maar het blijft bij kleinere exemplaren, nou ja de grootste is een cm of 58..
Hier een paar foto's..



Leuke avondsessie met een mooie afsluiter..


De mooiste van het laatste weekend van september..



Begin oktober kwam er dan eindelijk weer 's een 60-er op de kant tijdens een sessie met de dobber vanaf de kant. Vis niet gemeten, ik schat een centimeter of 65..



Afgelopen weekend weer achter de baarzen aan gezeten. Zaterdag geblankt op de oosterschelde dus zondag maar weer richting de Wester gegaan. Weer geen grote, op een na maar die loste net voor het schepnet...


Maar dat je niet altijd vis hoeft te vangen om te genieten op het water bewijst vriend Mark..


1 opmerking: