pollak 93cm

pollak 93cm

dinsdag 17 september 2013

Ontstressen

Vandaag na het werk moest ik echt even het water op. Half uurtje eerder gestopt op het werk en snel naar huis, boodschapje, hapje eten, auto inladen en weg.
Aangekomen op de stek snel de boel opgetuigd en het water op.
Duikende meeuwen verraadden activiteit dus snel er op af. Helaas kreeg ik niks te pakken, op het diepere water waar gejaagd werd. Dan maar ondiep. Maar ook hier geen activiteit op de (oppervlakte)plug.
De meeuwen waren nog steeds aan het duiken op het diepere water dus daar maar weer naartoe.
Maar 's met de shad proberen, en al snel pakte ik een paar baarsjes. Dus toch..
Na nog een paar kleintjes verwachtte ik niks groters eigenlijk maar bij de volgende aanbeet krijg ik toch meer tegenstand. Deze is duidelijk groter en blijft langer diep. Maar even later glijd er toch een mooie baars in het net.
Ze worden al lekker dik..

Dit blijkt ook de laatste van de avond te zijn en in de schemering ga ik er af.
Werkstress is weer verdwenen..

1 opmerking: