pollak 93cm

pollak 93cm

vrijdag 23 augustus 2013

Baars koorts

Afgelopen avonden nog even met de kajak weg geweest. Met wisselende resultaten.
Gisteravond een paar uur tevergeefs op een stek gedobberd en bijtijds gestopt. Om half elf zit ik weer in de auto, bedtijd. Of zal ik? Ik neem niet de afslag naar huis en rij toch nog maar even naar een ander stekje waardoor ik om elf uur weer op het water zit. Het heeft wat aparts om in het donker in je kajakje op het water te zitten. Na een aantal worpjes met de shad krijg ik ineens een tik, hangen! De vis gaat er als een speer vandoor en ik weet meteen dat het een mooie is. Snel vaar ik naar het diepere water waar ik de vis rustig uit kan drillen. Even later kan ik ze scheppen. Yes! Die is binnen..
 Net geen 70 cm.

Live to fight another day..

Hierna geen tikje meer gehad en om 1 uur kruip ik m'n bed in. Wekker gaat weer vroeg..

1 opmerking:

  1. volgens mij moet je daarna héél goed geslapen hebben . mooie baars Ronald !

    BeantwoordenVerwijderen