pollak 93cm

pollak 93cm

zondag 17 maart 2013

17-03

Vandaag was het plan om op het grote water te gaan. Maar eenmaal daar aangekomen bleek de wind toch niet helemaal lekker te staan waardoor ik niet lekker in de luwte kon vissen. Heb nog wel een poging gedaan maar het driften ging niet lekker en dus ook het werpen niet. Ik zag ook niks op het scherm én ik was m'n camera vergeten... Dus na een uurtje had ik het wel gezien en heb ik het spul weer opgeladen. Daniël zat op het water van gister dus daar maar naartoe gereden. Zo kon ik daar nog een middagje proberen wat te vangen..
Eenmaal op het water al trollend naar m'n maat toe gevaren. Die had er ondertussen al 5, de meeste trollend gevangen. Mij lukte het echter niet trollend maar toen ik een ribster shadje langs een kantje viste kreeg ik toch een lekkere tik en mocht ik de eerste vangen.

Hierna duurde het echter weer lang voor ik wat te zien kreeg maar toen ik een overhangende bomenpartij werpend aan het bestoken was had ik eindelijk weer wat te pakken. Nou mocht ik gisteren al een prachtige dikke baars vangen.
Hier kwam de volgende!

Het zwarte skeleton shadje deed het weer 's..

Daniël was ondertussen lekker bezig, trollend met kleine rammelaars tegen de stroming in hij wist op een ander stuk regelmatig een snoekbaars te vangen. Aan het eind van de dag stond zijn teller op tien.
De mijne stond nog op 2 toen hij van het water af ging dus ging ik nog even door;)
Na een tijdje kreeg ik weer een aanbeet op het skeletonshadje maar deze schoot los helaas. Na een aantal worpen zonder resultaat maar weer 's wat anders proberen.
De stroming was er bijna uit dus hing ik het bustershadje eraan met een 3.5 grams kopje. Het worpje beland weer op hetzelfde plekje, eigenlijk verwacht ik hier geen aanbeet meer maar toch is het BAM! Een hele boze snoekbaars moest toch even z'n territorium verdedigen..

Voor ik het water afging kwam ik nog een ander stekje tegen en dit bracht de afsluiter van de middag..

4 opmerkingen:

  1. Hallo Ronald,

    Ik ben voor onze website www.hengelsportnieuws.nl op zoek naar extra
    content. Onlangs kwam ik voorbij jouw mooie en uitgebreide blog met
    berichten en daarom zou ik graag een voorstel willen doen.

    De blogsite welke je gebruiken beschikt over een RSS feed op de
    volgende url:

    http://ronaldsvisblog.blogspot.nl/feeds/posts/default?alt=rss

    Via deze url kan onze website automatisch de eerste regels van jouw
    berichten overnemen en plaatsen in ons nieuws / vangstberichten overzicht.

    Na twee paragraven wordt het bericht afgesloten en verschijnt de tekst,
    lees verder op de (...originele site). Op deze manier dienen mensen altijd
    door te klikken naar jouw website om het volledige bericht te lezen.

    Op deze manier zou er een win-win situatie onstaan, onze website wordt
    aantrekkelijker door een groter aanbod aan content en jouw website
    krijgt uiteindelijk een groter bezoekers aantal door de gebruikers welke
    de berichten lezen en doorklikken naar jouw website.

    Hoe het precies in zijn werk gaat kun je op dit moment al op onze website
    terug vinden, er zijn al verschillende andere sites welke wij op deze
    manier gekoppeld hebben.

    Graag hoor ik of je hiermee akkoord gaat.

    Alvast bedankt voor je reactie!

    Met vriendelijke groet,

    Danny Brouwers
    Hengelsportnieuws.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Danny,

    Ik kende je site nog niet, ziet er goed uit. En ik zie leuke artikelen dus zou het mooi zijn om ertussen te staan. Ik vind het natuurlijk erg leuk om meer lezers te krijgen dus als het inderdaad op die manier gaat ga ik akkoord. Ik zie ook volledige artikelen van andere blogs maar dat is niet de bedoeling..

    Grt Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ronald,

    Je berichten zijn geplaatst. Nieuwe zullen ook worden overgenomen. We bespreken altijd met de bron af in hoeverre berichten worden overgenomen.

    Is het op deze manier naar wens ?

    Zou je wellicht een link terug kunnen plaatsen naar onze site ?
    http://www.hengelsportnieuws.nl/media-linkmateriaal

    Mvg,

    Danny Brouwers



    BeantwoordenVerwijderen
  4. Danny, het ziet er goed uit zo! Komt goed met die link..

    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen