pollak 93cm

pollak 93cm

zondag 26 februari 2012

26-02

Vandaag achter de snoeken aan gegaan.. Dat viel nog niet mee.. Het was taai! Daniël pakte vrij snel een snoek op de shad maar daarna bleef het lang stil. Wat ik ook probeerde niks lokte een aanbeet uit. Daan ving later z'n 2e, weer op de shad. Een mooie dikke 80-er.
Later ving hij er nog een, bij mij bleef de teller op nul. Ik begon er rekening mee te houden dat het voor mij een blanksessie ging worden. Maar gelukkig kwam er bij mij ook nog een visje kijken..
En even later kwam er nog een fel visje, deze had ik op een spira-tail die ik maar 's probeerde.
Op dit aasje kreeg ik nog enkele aanbeten maar er kwam niks meer uit. Zo hebben we 2 lange dagen op het water gezeten met een redelijk resultaat..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten