pollak 93cm

pollak 93cm

maandag 15 juli 2013

13-07

Zaterdagmorgen 3.30 gaat de wekker.. Ik heb maar een paar uur tijd om te vissen vandaag dus wil ik met het eerste licht op het water zitten. 5 uur zit ik in de kajak, helaas is de stroming er net uit en gebeurt er het eerste uur niks. Als de stroming er in komt blijft het ook nog stil totdat ik dan eindelijk een aanbeet krijg. De plug is gegrepen achter het obstakel waar ik net voorbij gevaren ben en de vis zwemt de verkeerde kant op. Ik heb te weinig tijd om nog om te draaien en dan is het over.. Gloeiende.. Vertwijfeld draai ik de losse lijn binnen.. Tweede keer binnen korte tijd dat me dat gebeurt. Balend dat er een vis met een plug rond moet zwemmen knoop ik een nieuwe voorslag en vis ik weer verder. Op het scherm zie ik een paar symbolen bij een schooltje aasvis, er moeten er hier meer zitten. Werpend krijg ik echter geen aanbeten.
Andere tactiek dan maar, de dieplopende bomber gaat aan de speld. En ik trol maar weer een stukje. Ik krijg al vrij snel een paar tikken maar niet hangen. Terug maar weer, nu met de stroom mee.. En dan is het wel raak..
Een mooie 55+er maakt de dag weer een beetje goed.
Ik vis nog een uurtje verder maar zonder resultaat. Om 8 uur ben ik weer van het water af.
Ik ga maar een dansje doen en achter andere dames aan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten