pollak 93cm

pollak 93cm

vrijdag 28 september 2012

28-09

Een dagje vrij om alvast wat te oefenen voor aankomend weekend.
Al snel was er succes, de yozuri deepdiver werd trollend langs een talud gegrepen. Deze schoot echter los, het zelfde stukje terug was het weer raak, deze bleef wel hangen..

Hierna was het weer meteen raak op het zelfde stukje, er lagen duidelijk meerdere vissen hier. Ietsje groter als de vorige, maar geen foto. Deze wou heel graag weer terug..
Hierna wat ge-experimenteerd om te kijken of ik ze ook anders te pakken kreeg maar ik ving er pas weer een toen ik toch maar weer ging trollen.
Omdat ik nog andere stukken water wilde verkennen ben ik verder gaan trollen maar dit leverde niks op.
En met een verder aantrekkende wind in de middag ben ik met hoog water gestopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten