pollak 93cm

pollak 93cm

maandag 6 juni 2011

Zoete zaterdag

Zaterdag besloten om een rustig watertje op te zoeken, eentje waar geen gemotoriseerd verkeer is toegestaan. Ideaal kajakwater dus!
Eerst besloten om de kanten af te trollen en af en toe wat werpend af te vissen. Dit leverde vooralsnog weinig op. Toen Daniel besloot om het 's in het midden te proberen kreeg hij al vrij snel beet, een mooie snoek had z'n supershadrap te pakken..Afbeelding
Toen was het mijn beurt, ik ving ook vrij snel een leuke snoek op de screaming devil.Afbeelding
En even later weer 1, deze was wat groter, een mooie 80erAfbeelding
weer een nieuw PR...
Daniel ving even later een mooi gekleurde snoekbaarsAfbeelding
Daarna besloten om het stuk wat we eerst afgetrold hadden ook nog maar 's via het midden af te trollen, maar dit leverde niks op. Dus na een tijdje maar besloten om nog een keer terug te gaan naar waar de vis zat. Op de weg er naartoe kreeg ik een mooie aanbeet maar deze loste.. Op de hotspot ving Daniel weer een snoek terwijl hij z'n plug door een plantenbed trok en ik even later ook weer 1 toen de sd over het plantenbed ging, deze snoek trakteerde me op een paar mooie jumps, echt kicke!
Na een tijdje werd het stilaan tijd om op huis aan te gaan maar Daniel moest op de weg terug nog wel ff een mooie snoek vangen, keiharde aanbeet was het en een goeie dril.Afbeelding80cm..
Een mooie afsluiter van een lekker dagje op het water..

Groeten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten