pollak 93cm

pollak 93cm

zondag 18 oktober 2009

samenvatting 2009

Zoals gezegd me in 2009 toe gaan leggen op het vissen op zeebaars vanuit de hobie. Heel wat gelezen over alles wat er bij komt kijken en m'n kayak redelijk 'gepimpt'
M'n eerste tripje zonder te vissen, vond ik het toch best spannend, alleen in zo'n vaartuig op de Oosterschelde, toen er een windje opstak en ik met wat golfjes te maken kreeg. Ik had toen ik 'm kocht er meteen de side-kicks bij gekocht, ze leken me wel handig omdat ik wist dat ik toch heel vaak alleen op het water zou zitten en zo was omslaan bijna onmogelijk. Deze heb ik dus na m'n eerste tripje er op gemonteerd.
M'n eerste vistripje verliep goed, ik wist natuurlijk totaal niet waar ik mee bezig was, ben geloof ik met redelijk zware jigkoppen op diep water aan het vertikalen geweest maar toch wat gevangen. Op 17 meter water dacht ik een echo van een vis gezien te hebben en met een zware jigkop met een twister kreeg ik nog wat te pakken ook. Het was half april en ik dacht m'n eerste zeebaarsje te vangen, groot was dus ook m'n verbazing dat het geen zeebaars was maar een gulletje van zo'n 45 cm, ik heb naar de foto lopen zoeken maar kon hem helaas niet vinden.
Volgende tripjes ving ik nog steeds geen baars, af en toe een geep aan een plug of een lepel.
Begin mei besloot ik dat ik om m'n eerste zeebaars te vangen maar 's naar de zeelandbrug moest gaan. het was prachtig weer en ben er bij de dijk bij colijnsplaat in gegaan. Was niet de meest ideale plek om er in te gaan maar het ging. Bij de zeelandbrug ben ik pijler voor pijler af gaan vissen met loodkoppen, er liep niet al te veel stroom dus ik vermaakte me prima bij het imposante bouwwerk ook al ving ik niks. Ik zat op den duur half op de Oosterschelde toen ik een bootje wel vis zag vangen, wat dichterbij gekomen zag ik dat het Bas en Marco waren die hun baarsjes vingen. Ik had heel het internet al afgespeurd dus ik herkende deze mannen natuurlijk wel. Ondertussen was het een paar uur voor hoog water en kwam de stroming er nogal in. "klein" inschattingsfoutje van mij, het bleek springtij te zijn. Bas en Marco waren aan het pilkeren, dus ik vond in m'n spullen ook een pilkertje van een gram of 40 en hier ving ik warempel m'n eerste baarsje aan. Het baarsje had alledrie de punten van de dreg in z,n bek en was lastig te onthaken, nadat dit eindelijk gelukt was was ik al 250m van de brug af gedreven, het was nu echt hard aan het stromen en kwam maar moeilijk terug bij de brug,zonder turbovinnen was het niet eens gelukt. Ik dacht laat ik maar 's kennis gaan maken met bas en marco want die hadden me ook wel in de gaten gehouden. Na even kennis gemaakt te hebben bood Bas aan om me even vast te leggen aan z'n boot wat ik graag accepteerde, ze vertelden me dat ze ook vanuit de hobie visten ,wat ik natuurlijk al wist, maar dat ze niet zo gek waren om daar hier mee te vissen... Heb met een 100 grams pilker die ik kreeg van marco aan m'n lichte spinhengel nog een baarsje gevangen. Marco heeft hier ook nog een filmpje van gemaakthttp://www.youtube.com/watch?v=waYYEcn9F4g&feature=player_embedded
Daarna wijselijk besloten om maar 's terug te gaan, een ervaring rijker en m'n eerste zeebaars gevangen!
Sindsdien ben ik m'n vangstberichtjes gaan plaatsen op kayakvisserforum http://www.kayakvisserforum.nl/viewtopic.php?f=22&t=65
Dus hoef ik gelukkig niet heel het jaar opnieuw te typen:)

23-05-2009

Berichtdoor Ronald op 23 mei 2009 17:35
Met het superweer van vandaag natuurlijk de oosterschelde op geweest, als beginnende kayakvisser is het nog steeds niet eenvoudig om de vis (zeebaars) te vinden.. Na een visloze hemelvaartsdag op het oostelijk deel van de oosterschelde vandaag maar besloten om vanuit m'n thuishaven te vertrekken, geen gedoe met de kayak op de auto zien te krijgen, gewoon met de volledig uitgeruste kayak de straat uit wandelen richting de jachthaven, trailerhellingkje af en gaan  Met de ondertussen opgedane ervaring besloten om gelijk richting een van de platen te gaan om op ondiep water wat te gaan trollen met pluggen en lepeltjes. En, met succes! M'n eerste zeebaarsje op de plug (x-rap mackerel) was al vrij snel een feit, er volgden er later op de dag nog 2 waaronder een op een more-silda lepeltje op m'n extra-lichte setje zodat ook een klein baarsje toch nog leuk sport gaf. Ook nog een makreel gevangen op een jigkop met twister toen ik op iets dieper water zat, jammergenoeg pakte die pas op het allerlaatste moment op het zwaardere setje want die had ik graag op 30 meter vanaf de kayak op m'n lichte stokje gehad want zo'n mini-tonijn doet niet onder voor een leuke baars! Hopelijk zijn ze snel massaal aanwezig, want dan zullen er nog vele volgen  Vandaag ook m'n eerste zeehonden gespot wat natuurlijk ook heel gaaf is..
Al met al een superdag!
Morgen weer...
catching is a bonus, releasing a bigger one...

24-05-2009

Berichtdoor Ronald op 24 mei 2009 20:20

Vandaag weer de oosterschelde op geweest, de stek van gister weer verder onderzocht. Heb veel profijt van m'n fishfinder/plotter Al driftend voor/over de plaat met opkomend water 7 zeebaarsjes weten te vangen waarvan 2 wat grotere(40+), hoor van meerdere vissers dat er weinig grote gevangen worden. Hoop dat ze nog komen en dat de beroepsvisserij maar 's tegen zichzelf in bescherming genomen wordt  Ook nog 2 grote makrelen gevangen die geweldige sport gaven en een geep die in z'n staart gehaakt was. Alles op de x-rap gevangen en alles zwemt weer..
Was dus een hele goeie dag voor een beginner
Door Rene Sehr's artikel in de zeehengelsport ben ik begonnen met het kajakvissen en ook door hem heb ik besloten om aan Catch and release te gaan doen. Heb Rene 's een mailtje gestuurd om 's kennis te maken en of hij het leuk vond om 's een keer samen te gaan. Rene bleek een heel aardige vent en ik vond het dan ook erg leuk dat ik de volgende keer met hem ben gaan vissen

06-06-2009

Berichtdoor reeleeze op 08 jun 2009 00:09
Ik heb weinig tijd om mijn site bij te werken, maar hier een klein overzichtje van mijn activiteiten, want ik ben nog wel bezig. Hoewel, de vangsten zijn zo bedroevend momenteel dat ik gewoon al enkele keren in bed ben blijven liggen terwijl alles klaar stond...
Afbeelding
Een paar weken had ik bij de Blokkendam wel wat leuke vangsten. Mooie baarzen, maar geen kleintjes!
Afbeelding
Niet ik liever klein vang dan groot, maar kleine vis betekend aasvis en veel actie. Nu moest je 2000 worpen maken voor enkele vissen. Nog steeds zie ik geen aasvis en kleine baars. Waar zijn ze???
Op de Oosterschelde het zelfde: een paar dagen even vis en daarna diverse visloze trips. Niks, maar dan ook helemaal niks op de schrijver te zien. Ik hoor hetzelfde verhaal overal langs de kust. Te koud geweest? Nee, een paar weken geleden kolkte het water van het aas en de kleine baarsjes.
Nou ja, ik heb wel diverse pluggen uitgetest en sommige presteerden boven verwachting. Door het gebrek aan vis kan ik helaas niet verder testen.
Gisteren met Ronald Traas bij de Oesterdam weg. Alle windverwachtingen gaven aan dat de wind zou wegvallen na 18.00, maar Mr Wind trok zich daar weinig van aan. I.p.v. de beloofde 1/2 Bft bleef meneer Wind lekker doorstaan, 5 a 6 Bft en dat is niet fijn om te vissen. En laten we wel wezen, als je een kwartiertje moet rijden dan denk je van ach, morgen maar weer eens kijken. Ik moet echter 1.45 hr rijden! Er gaan dan wel wat kleine verwensingen rond in mijn hoofd, aangaande de weermannen en profeten
Later zagen we bij de dijk wat harders springen en zowaar haakte Ronald een leuke baars. Ronald voer als een blinde achter mijn aan, want zijn Fishfinder/GPS stopte ermee, waarschijnlijk toch weer de invloed van het zoute water.
Wat een klein bootje eigenlijk voor zo'n grote vent....

Afbeelding

Afbeelding

13-06-2009

Berichtdoor Ronald op 13 jun 2009 22:42
Hallo allemaal,

vandaag vanuit de schelphoek het water op geweest samen met Rene Sehr, het weerbericht beloofde een lekkere dag en het was hopen dat de vis ook een beetje mee zou werken..
Om 6 uur waren we present en zijn we op het gemakje de kayaks klaar gaan maken, we hadden geen haast ivm het tij. Doordat de wind nog behoorlijk aanwezig was en uit het zuiden kwam stond er redelijk wat golfslag en hebben we de eerste 2 uurtjes in de schelphoek zelf gevist. Er was helaas weinig activiteit maar pakte op den duur toch m'n eerste baarsje, later op het zelfde plekje nog 2 kleintjes..
Toen de wind wegviel konden we naar buiten en hoopten we natuurlijk op meer, Rene spotte duikende sterns en meeuwen en gingen we op jacht naar de veroorzakers.. Rene ving 2 makrelen, ik helaas niet, het was geen grote school en ze waren snel vertrokken..
Toen de rand van de plaat opgezocht, er was veel aasvis op de schrijver te zien maar de rovers bleven achterwege..
Tot een uurtje voor laag water gevist en lekker gevaren maar helaas niets meer gevangen..
Wel lekker bijgekleurd trouwens

Tight lines..

Via het internet ook 's kennis gemaakt met Thomas, ook een fanatieke zeeuwse kajakvisser. 

01-07-2009

Berichtdoor Ronald op 01 jul 2009 19:01

Vandaag dan toch m'n dagje vrij, dus; het water op! Gisteravond besloten om 's niet de oosterschelde op te gaan maar 's richting het strand te gaan. Het werd strandweer dus besloten om lekker vroeg te gaan, om half 4 ging de wekker. Maar als 't om te vissen is, spring ik toch iets makkelijker uit m'n bed;)
Aangekomen op het strand was het nog behoorlijk mistig en ik twijfelde of ik al het water op moest gaan, maar het was al minder aan het worden en met m'n gps op m'n mobiel en het kompas op de kayak durfde ik het wel aan.. Eerst maar 's een klein stukje trollen want de paalhoofden stonden toch nog niet ver onder water, al na 5 minuten was het bingo, een klein baarsje had de lc staysee te pakken. Een uurtje later merkte ik ineens op dat ik gevolgd werd, 2 paalhoofden was er nog een hobie-ist bezig, ff kijken of het Thomas was, en jawel hoor het was 'm . Samen verder gegaan en toen hij bij het ene paalhoofd een baars aan het drillen was knalde er bij mij ook weer een baars op terwijl ik aan het trollen was, deze schoot er bij de kayak af. Toen maar 's besloten om met m'n gister aangeschafte LC sammy uit te gaan proberen, had vorige week al wat geoefend om het 'walk the dog' onder de knie te krijgen en de paalhoofden die net onder water stonden waren ideaal om overheen te vissen, bij 1 van m'n eerste worpen was het al prijs, eerst een kolk er achter en toen: hangen! Wat is dat gaaf zeg, m'n eerste baars op de oppervlakte plug en ook gelijk een mooie..

Na het onthaken,foto en terugzetten, nog maar 's proberen, een lekkere worp precies langs de palenrij... Na een paar meter binnenvissen weer een kolk er achter, aanval, mis! Verder binnenvissen, hij zit er weer achter.. Bam, hangen! Wat een spektakel, flink druk er op want hij mag niet de palen inschieten, dat lukt en een prachtige baars beland in de kayak, m'n grootste tot nu toe..

Later nog een leuke baars gevangen trollend met de staysee en nog een misser op de sammy, al met al een geweldige ochtend!

29-07-2009

Berichtdoor Ronald op 30 jul 2009 22:13
Feest voor het strand..

Woensdagochtend om 5 uur richting het strand vertrokken, aangekomen op het strand lag het water er zeer uitnodigend bij en lag ik snel in het water.. Ik had nog een paar uur opkomend water te gaan en merkte meteen al dat er ook aardig wat activiteit in het water was. Had ook al na 5 minuten m'n eerste scholenbaarsje te pakken aan de lc staysee, daarna wat met de sammy aan het proberen gegaan maar dit leverde geen aanbeten op. Na wat proberen met verschillende pluggen m'n vertrouwde x-rap er maar weer 's aangehangen, na een paar worpjes was het raak en hierna bleven de aanbeten zich in rap tempo opvolgen, er zat heel veel (kleine) baars en af en toe was het elke worp raak. Eindelijk viel ik dan 's met m'n neus in de boter..
Er liep een behoorlijke stroming en het was dan ook zaak om daar bij het vissen goed rekening mee te houden want als je een wat grotere baars naast een paalhoofd haakt en je drift ook nog eens richting het paalhoofd dan is de kans op verspelen erg groot. Ik had het helaas 1 keer.. Snel een nieuw voorslagje geknoopt en een nieuwe x-rap eraan gehangen, het feest ging vrolijk verder. Hoewel de ondermaatse baarsjes al flink tekeer gingen mocht ik gelukkig ook een paar grotere vangen, een stuk of 4 tot een centimeter of 50 en 1 van 66 cm.. Toch m'n pr weer met 6 cm verbeterd .
Toen ik al trollend met m'n hengel in de steun tegen de stroming in maar weer 's op huis aan ging, kreeg ik nog zo'n harde aanbeet dat m'n hengelsteun met een knal afbrak en de steun met hengel en al het water in verdween. GELUKKIG zeker ik m'n hengel altijd met een zekeringslijn (zelfgemaakt vaan een oud koptelefoonsnoer) anders was het een hele dure domper geworden. Nu kon ik gelukkig m'n hengel weer binnenboord hijsen en m'n laatste baars binnendrillen.. Ik was de tel kwijt maar ik denk dat het zeker m'n 20e was Alle baarzen zwemmen weer..

Re: 03-08-09

Berichtdoor Ronald op 04 aug 2009 23:04
Gisterochtend weer naar het strand geweest om te kijken of er nog steeds veel baars aanwezig was.. Jawel, de baarsjes zaten er nog en heb er weer een stuk of 20 gevangen, veel gevangen op de x-rap, de staysee en heb de lucky craft shell spin ook 's uitgeprobeerd en hier ook leuk op gevangen, een kwart was bovenmaats, de grootste 50 cm.

04-08-2009

Berichtdoor Ronald op 04 aug 2009 23:50
Vandaag m'n laatste kans voor ik 12 dagen op vakantie ga om er nog met de kayak op uit te gaan. Na de goeie dag van gister dus al m'n spullen in/op de auto gelaten om vanochtend om half 6 weer op de plaats van bestemming aan te komen.. Toen ik uit de auto stapte werd ik onaangenaam verrast door de wind, de voorspelde 8 knopen waren er eerder 15, en de golfhoogte was i.p.v. 0.3 meer een meter, gelukkig stond de wind niet recht op de kant anders was het echt niet te doen geweest maar ik heb die side-kicks er niet voor niks aanzitten dus toch maar het water op gegaan.. Alhoewel de kleinere baarsjes wat moeilijker te vangen/vinden waren kon ik er toch weer menige strikken, voornamelijk op de lc staysee. Nadat ik hiermee weer 's richting een paalhoofd gooide knalde er een vis op die er als een raket vandoor ging, heerlijk als je slip 's lekker giert.. Na enkele minuten mocht ik een prachtige baars de kayak in tillen, het meetlint gaf 66cm aan, een evenaring van m'n pr van vorige week

Had afgelopen weekend nog enkele pluggen aan m'n verzameling toegevoegd waaronder een heddon super spook die het onder deze ruwe omstandigheden wel eens goed zou kunnen doen, een herriemakende oppervlakte plug.. Deze probeerde ik dus af en toe ook. En niet zonder resultaat.. De eerste keer dat er een baars achter opdook kreeg ik tot 3 keer toe een enorme aanval, maar hangen ho maar. Opgewonden nog een paar worpen gemaakt maar de baars gaf niet meer thuis mij gefrustreerd achterlatend.. Af en toe probeerde ik het weer 's maar het duurde een poos voor ik weer enig respons erop kreeg. Ik weet niet of het hetzelfde paalhoofd was waar ik een tijd later het spook weer 's naar toe worp maar er klapte weer een baars op, even voelde ik weerstand maar hij schoot meteen weer los,  Ben toen maar weer even met de staysee gaan gooien geloof ik want ik dacht daar trapt ie vast niet meer in.. Ik kon het toch niet laten om het nog ff te proberen en gooide dus even later weer dat ding naar hetzelfde plekje...
En toen klapte hij(zij) er weer op, maar nu was het wel raak! Na een heftige knokpartij kwam ze na enkele minuten bij de kayak, het was weer een prachtige baars en ietsje groter als de eerste 65+ er, zo'n 67 a 68cm.. Het bleek m'n laatste baars van de ochtend te zijn en 1 met een gouden randje..
Afbeelding

Re: 12-09-2009

Berichtdoor Ronald op 14 sep 2009 22:03
Zaterdag besloten naar het strand te gaan, het leek me met de stevige noordoosten wind een goeie keuze om toch te kunnen vissen. Had inderdaad weinig last van golven, eerst een tijd met de wind en stroming meegedrift, na een tijdje besloten om langzaam weer terug te varen naar m'n startpunt en dus tegen de stroming en wind in, nou dan ga je niet meer hard vooruit 
Ving toen al trollend m'n eerste baars, een leuke van 48 cm, ff later een klein baarsje..Afbeelding
Toen ik ergens een kolkje dacht te zien, een nieuw plugje van Rene eraan gehangen, dit plugje imiteert een visje dat aangeslagen op z'n rug zwemt, bij de eerste worp was het meteen raak, geen baars helaas, een meeuw was me te vlug af .De vreemdste dril tot nu toe was het gevolg, naast de kayak in het water de haak uit z'n snavel kunnen krijgen, toen kwam de plug nog vast te zitten in z'n vleugel en na wat moeite en een afgeknipte veer kon hij gelukkig weer wegvliegen..
Het duurde toen weer een tijd voor ik nog een baars ving, het was ondertussen aardig hoog water geworden zodat ik de paalhoofden ook af kon vissen. Nadat ik al een tikje gevoeld dacht te hebben, maakte ik een nieuw worpje precies naast het paalhoofd en na een paar meter was het raak, slip stond niet te zwaar maar hij vluchtte gelukkig de goeie kant op, een leuke baars van 51 cm mocht even in de kayak en op de foto want ik moest m'n camera statiefje nog uittesten..

Alle drie de baarzen vielen voor de megabass live x-revenge, reeleeze z'n favoriete plug, Rene bedankt dat ik er een van je mocht verkrijgen..
Toch met een goed gevoel van het water gekomen..

13-09-2009

Berichtdoor Ronald op 14 sep 2009 22:16
Zondagmidddag ondanks de wind toch weer lekker het water op geweest, besloten om richting tholen te gaan en 's wat nieuw water te gaan verkennen.
I.v.m. de wind dicht onder de kant aan het trollen geweest langs de dijken, 2 baarzen weten te vangen op een bepaald stukje, 1 mooie 50-er en een kleintje. Ook deze gingen weer voor de plug van gister..

18-09-2009

Berichtdoor Ronald op 18 sep 2009 23:26
Vanavond nog ff de oosterschelde op geweest, toen ik nog maar net aan het trollen was had ik al een tik op m'n plug maar deze schoot helaas los, later aan de rand van een geultje m'n eerste baars al trollend op de megabass x-live revenge, een leuke baars van zo'n 50 cm, even later weer eentje, toen het wat te ondiep werd voor de mb een roze ondiep lopende dam plug van 5 € eraan gehangen, hier ving ik trollend ook een mooie baars aan van 52 cm, daarna daar dus maar een beetje mee aan het gooien gegaan en zo ving ik vrij snel achter elkaar nog wat scholenbaarsjes. In totaal zo'n 8 baarzen gevangen in de vroege avonduurtjes, tot in het donker gevist maar niks meer bij gevangen, morgen heel de dag de tijd
Afbeelding

19-09-2009

Berichtdoor Ronald op 19 sep 2009 22:48
Vanochtend vroeg een stekje dicht bij huis bezocht om 's te kijken of het daar wat was, nou niet echt, een klein scholenbaarsje.. Dus vanmiddag maar weer elders gegaan.. Aardig wat kilometers gemaakt, trollend met 2 hengels.. eerste baarsje was nog klein, toen een tijdje later een mooie van 55 cm.

Afbeelding
deze ging voor de roze dam plug. 20min later knalde er een op m'n andere hengel met een oranje x-rap, deze ging meteen vol door de slip, dit moest een serieuze dame zijn, eenmaal bij de kayak bleek dat ie zo maar net in z'n lip gehaakt was dus was het nog even stressen om de lipgrip op tijd in z'n lip te pakken, dit lukte gelukkig, ik hoopte natuurlijk op m'n eerste 70-er maar ze bleek 68 cm te zijn. Maar ik was er niet minder blij om
  Afbeelding
Later kwam Reeleeze er ook bij en toen ik vlak bij hem was ving ik nog een 50-er, daarna nog veel scholenbaarsjes gevangen, ik schat een stuk of 20;)
Lekker dagje dus..

20-09-2009

Berichtdoor Ronald op 20 sep 2009 20:51
Ja daar was ie weer  Vandaag weer geweest naar de oosterschelde, 's ochtends toen ik aankwam was het nog een beetje mistig, dus niet verder uit de kant gegaan dan dat ik de kant nog kon zien.. Daar ving ik een paar baarsjes, later toen de mist optrok kon ik weer verder gaan varen, overal wel wat baarsjes gevangen. Maar ze zaten er niet heel dik en de meeste waren ondermaats. Tot half de middag was het heerlijk op het water, toen de wind opstak en ik nog een eind terug moest tegen de wind,golven en stroming in werd het best vermoeiend  Had al een aantal uur in de benen namelijk:)
nou dat was m'n weekend weer en hoe was dat van jullie?
Groeten

18-10-2009

Berichtdoor Ronald op 20 okt 2009 22:59
Hier nog een vangstbericht van afgelopen zondag.
Samen met Constant afgesproken om naar Walcheren te gaan om proberen nog een baarsje te vangen. Ik had hier betere hoop op dan de Oosterschelde want de watertemperatuur is daar nog maar 11 gr en aan de kust nog zo'n 13 gr. Een nieuwe stek uitgeprobeerd, om 9 uur te water gegaan. Constant pakte het eerste baarsje trollend op wat dieper water al na 5 minuten, het duurde echter een tijdje voordat we weer een aanbeet kregen. Het was natuurlijk ook even zoeken naar een geschikt stuk waar we vis konden verwachten, een eindje verderop zagen we echter nog een kayakvisser bezig dus ook maar een beetje zijn kant op gegaan. Toen we dus in zijn buurt op een mooi stuk water waar het bodemverloop er goed uitzag en de fishfinder ook vis aangaf, kreeg constant weer een aanbeet, deze loste helaas dichtbij z'n kayak.. Even later begon het bij mij echter te lopen, want ik ving meerdere mooie maatse baarzen achter elkaar, de x-live revenge deed het weer goed! In totaal zo'n 10 baarzen gevangen waarvan 2 ondermaats, de rest tot een cm of 50 en eentje van 57 cm.

 Afbeelding

Maandagavond toch nog even van de kant geprobeerd met de dobber en zager aan de Oosterschelde.. Had namelijk nog weinig succes gehad van de kant en dat zat dwars;) Ik had nog een paar kweekzagers over en ik dacht ik probeer het maar.. Wat bleek, er zat baars, al de eerste inworp ving ik een scholenbaarsje.. Even later weer eentje, ik hoopte daarna op wat groters.. En die kwam ook, en daarna nog vier.. De grootste was 52 cm. Elke zager was een baars, echt een hele leuke visserij met de dobber met een breekstaafje, was ik daar maar eerder mee begonnen
  Afbeeldingmobielfoto'tje..

Groeten..

23-10-2009

Berichtdoor Ronald op 23 okt 2009 23:40
Geen kayakvangstbericht maar deze wil ik toch graag laten zien.. Nieuw PR.. M'n eerste 70-er, yes! 72 cm en zo'n 5kg (op de lipgrip gewogen), een oktoberbaars in topconditie..
Afbeelding

Groeten..

06-11-2009

Berichtdoor Ronald op 07 nov 2009 14:58

Novemberbaarzen..
Weer geen kaykavangsten maar wel 2 hele mooie baarzen vlak achter elkaar gevangen aan de dobber..
67 cm 4kg
73cm 4.5kg
zondag kunnen we weer het water op
Groeten
7 november ving ik m'n laatste baarsje
Daarna nog wat van het strand gevist met goeie wijtingvangsten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten