pollak 93cm

pollak 93cm

zondag 30 oktober 2011

prima weekend

Vorig weekend niet gevist dus dit moest ingehaald worden...

Vrijdagavond kon ik het niet laten om toch nog even een paar zagers te laten zwemmen, eerste vis was een bot maar even later mocht ik toch nog een baars vangen. Misschien de laatste van het seizoen..

Zaterdag stond een dag op het zoete gepland. 's Ochtends om 8 uur Daniël op gehaald, kajaks opgeladen en naar het viswater. Voor mij een nieuw water, het plan was om wat te gaan trollen en 's een poging met doodaas wagen. Trollend wist ik 2 snoekbaarzen en een baars te vangen, later wist Daan wat baarsjes te vinden en ving ik er ook nog eentje met de shad. Daan ving met een maatjesharing een snoekbaars en nog een snoek met de plug..

Omdat ik gisteren geen snoek wist te vangen, vandaag naar een ander water gegaan met meer kans op snoek. In totaal 6 snoeken gevangen, dus niet voor niks geweest.. Eerst 2 kleintjes daarna een keiharde aanbeet van een ernstig beschadigde snoek, apart dat ie nog tot een aanbeet in staat was..
Misschien had ik 'm uit z'n lijden moeten verlossen maar ik heb 'm toch maar teruggezet, hij had tenslotte nog steeds honger.. Omdat de volgende aanbeet op de plug lang op zich liet wachten er maar 's wat anders aan gehangen, een tandemspinner die ik opgeleukt had met een twisterstaart maar nog nooit wat op gevangen moest het gaan doen. Dit lukte even later, een leuke snoek die niet op de foto wou...
Even later kwam de grootste van de dag binnenboord.
Later nog een snoekje gevangen en verschillende lossers gehad, al met al een prima dag van een lekker weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten