pollak 93cm

pollak 93cm

dinsdag 20 april 2010

denemarken 2010

20-04-2010

Berichtdoor Ronald op 26 apr 2010 22:45
Denemarken 2010,
een klein voorproefje op het uitgebreide verslag: Het was een zeer geslaagde week, mijn eerste kennismaking met het vissen op zeeforel is ook erg goed bevallen.
Ze noemen hem wel 'de vis van de duizend worpen', gelukkig kon ik de eerste avond al 2 forelletjes noteren en ook al meteen vanuit de kayak, aan een knalroze plugje.Dus ik was al snel van de nul af, YES!
Zo heb ik eigenlijk heel de week m'n visje wel weten te vangen, met ongeveer net zoveel vanuit de kayak als van de kant, 'helaas' heb ik de bovenmaatse forellen allemaal vanaf de kant gevangen.
Ik weet dat Rene en Auke druk bezig zijn met het uitgebreide verslag dus laat ik het verder hierbij met alvast wat foto's voor de liefhebbers..
Afbeelding
'groenlander' vanuit de kayak
Afbeelding
m'n eerste 50er aan een plugje van Rene Sehr
Afbeelding
's avonds was het weer raak, ... cm aan een Storm stickbait
Afbeelding
aan een knalkleurige lepel
Afbeelding
een prachtige omgeving om in te vissen(maar daar niet vangen)
Afbeelding
Auke gaat vreemd en vangt z'n eerste forel vanuit de kayak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten