pollak 93cm

pollak 93cm

zaterdag 22 februari 2014

Slanke meter..

Vandaag met Leo op pad geweest, de dag begon taai. Na een aantal uurtjes mocht ik het spits afbijten, een snoekje van in de 70.. Daarna bleef het weer lang stil, ze hadden er duidelijk niet zoveel zin in vandaag. Zo rond de middag kreeg Leo een mooie aanbeet die niet bleef hangen. Bij mij even later wel, weer snoek, een centimeter of 80. Daarna mocht Leo gelukkig ook een snoekje vangen, dus ook hij van de nul af.
Maar de volgende stekken leverden weer niks meer op.
Toen ik op de terugweg een inham in vaarde kreeg ik eindelijk weer een aanbeet. En dit was een betere, lome slagen en een slip die begon te lopen.. Zou het dan toch? Even later komt er een grote kop boven met een slank lijf. Maar knap genoeg om op de foto te mogen..
1.06m
Ik vang ze niet vaak dus deze meter was meer dan welkom. En jullie raden het al, hierna bleef het weer lang stil..
Stilleven..
Het laatste stekje voor we weer bij het beginpunt zijn levert voor ons allebei toch nog snoekbaars op, Leo 1 en ik 2. Ondanks de magere vangst toch een topdag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten