pollak 93cm

pollak 93cm

donderdag 28 juli 2011

27-07

Ik ben weer 's op de zeebaars geweest.. Het duurde een tijdje voor er wat actie kwam maar op den duur knalde er toen ik aan het trollen was een vette baars op. Ik was met 2 hengels tegelijk aan het trollen dus ik dacht ik draai eerst de andere ff binnen om problemen te voorkomen. Had ik dat maar niet gedaan want toen ik net aan de dril wou beginnen schoot ie los, aaarghhh! Ik had voordat ik begon juist andere dreggen aan die plug gehangen omdat ik de originele wat te zwak vond maar toch eentje half opengebogen.. Gedesillusioneerd zat ik een tijdje in m'n kajak, was al een tijdje geleden dat ik een grote gehaakt heb dus ik baalde ontzettend. De 2 kleinere die ik later ving maakten het niet helemaal goed..

Afbeelding
kon nog niet lachen..
Afbeelding
en nog niet..

Nog een avondsessie op het zoete gedaan, een paar baarsjes en een snoekbaars..
Afbeelding
Afbeelding

Groeten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten