pollak 93cm

pollak 93cm

zondag 31 oktober 2010

Nieuw PR baars!

31-10-2010

Berichtdoor Ronald op vandaag 22:17
Hallo allemaal,

Vandaag een uitstapje naar het zoete gemaakt. De missie was eigenlijk snoekbaars maar de diepe put die er zou moeten liggen was niet aanwezig of we konden hem niet vinden. Ik was samen met m'n vismaat die sinds dit jaar ook een hobie heeft. Op het plekje waar eigenlijk de put had moeten liggen kreeg ik de eerste aanbeet die ik miste, meteen weer laten zakken en weer beet, nu haakte ik wel iets. Nog niet zo bekend met de zoete rovers kon ik aan het knokken niet echt voelen wat ik te pakken had. Wat denk je, komt er een bot boven :)
 Afbeelding
ik trek toch zeevis aan geloof ik..

Maar even later krijg ik weer een aanbeet maar dit knokte toch wat feller, een mooie Baars deze keer die leuke sport gaf aan m'n verticaalstokje

Afbeelding

Toen viel het een tijdje stil maar tegen de avond kwam er wat meer activiteit en vingen we meerdere baarsjes. De laatste baars die ik ving was nog ietsje groter als de eerste, 34 cm. Zo verbreek je tenminste weer 's een PR-etje;)
AfbeeldingAfbeelding
Morgen nog ff het zoute op, daarna weer het zoete, toch ook wel leuk..

Groeten
catching is a bonus, releasing a bigger one

Geen opmerkingen:

Een reactie posten