pollak 93cm

pollak 93cm

maandag 22 november 2010

kayakvisserforumdag brielle

Re: Kayakvisser forumdag Snoek in het Brielse

Postby Ronald » Yesterday 16:59
Het was weer een leuke dag ondanks de gebruikelijke tegenvallende vangsten, we hadden het weer in ieder geval mee want dat was super! Erik had natuurlijk een topdag maar er waren toch weer teveel nullen, ik heb bijna heel de dag in Brielle gevist omdat ik mezelf hier toch wat meer kansen gaf. Toen ik 's ochtends de haven binnenging en begon te trollen kreeg ik al na 10 meter een aanbeet maar bleef niet hangen. Daarna niks meer gezien tot na de lunch want 's middags mocht ik toch een visje vangen. Aan een miniplugje ving ik m'n allereerste roofblei(tje!)

Image

Ik was al lang blij dat ik van de nul af was:)
En eventjes later ving ik trollend dan toch ook nog een mooie snoek die onder een brug lag, met een dikke 70 cm m'n 2e pr van de dag :)



 Image
Om een uur of 4 was het welletjes geweest en zijn we het water afgegaan en na op het gemakje alles ingeladen te hebben, zijn we met z'n vijven nog gezellig wat gaan eten..


Iedereen bedankt voor de gezellige dag!

Groeten Ronald

Geen opmerkingen:

Een reactie posten