pollak 93cm

pollak 93cm

zaterdag 27 augustus 2011

27-08

Vannacht samen met m'n maat achter de zoute stekels aan gegaan. Na een kort tukje de spullen ingeladen en naar de brug gereden. Iets voor hoog water in de kajak gestapt en naar de brug getrapt. Door de wind een iets te knobbelig zeetje om lekker te kunnen varen maar we vissen veelal driftend en dat is goed te doen.
Als de stroming er in begint te komen vangt m'n maatje de eerste, een scholenbaarsje..
Ik krijg even later een dreun op m'n hengel en mag de daiwa een paar keer horen krijsen, lekker..
Afbeelding
Hierna vangen we allebei nog een aantal baarzen. De meeste zo rond de 45Afbeelding 
tegen de ochtend vangt Daan ook nog een mooie 60-er. Als het licht wordt vind ik het wel welletjes, met een uurtje slaap tussendoor ben ik al 24 uur wakker :| 
Als we beginnen met de terugtocht, besluit ik toch nog even een loodkopje te laten zakken, het twistertje bereikt de bodem, ik geef 2 tikken, dzjieeeeeettt! Ja vanuit de kajak kan je heel licht vissen maar dan moet je geen monster haken naast een obstakel, want die duiken eronder en dan is er geen houden aan :evil: 
Enigszins balend maar eruit gegaan en eenmaal thuis lekker in m'n bed gekropen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten