pollak 93cm

pollak 93cm

maandag 15 augustus 2011

14-08



Ik ben vanmiddag weer met de hobie weggeweest.
Aangekomen op de stek eerst maar 's met de bbz-1 aan het gooien geweest, na al een aantal tikken wist ik hier m'n eerste vis op te vangen. Een flauwe aanbeet en een tam visje laat zich binnenhalen, totdat ie vlakbij de kajak komt en toch maar gaat tegensputteren.. Juist, een snoekbaars..
Afbeelding
68cm
Op de slider 7 kreeg ik de volgende aanbeet, heb de vis even gezien tot ie loste.. Het was misschien wel een nieuw pr baars...
Een tijdje later een snoekbaars op de slider..
Afbeelding
65cm
Ook nog wat aan het gooien geweest met een asp, hier 2 roofblei'tjes en 2 baarsjes op gevangen
Afbeelding
Afbeelding

Na een ander stekje uitgekamd te hebben half de avond nog een paar worpjes met het slidertje op de eerste stek gedaan. Op een van die worpjes knalt een leuke vis, ik denk nou nog een snoekje maar nee, het was een dikke 40+ baars die weer loste.. GRRRR..
Later nog een roofbleitje die ik trollend op het slidertje pakte..
Afbeelding
Volgens mij baalde ik nog een beetje van een nieuw pr baars dat er dus niet kwam.

Maar wel lekker gevist..

Groeten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten