pollak 93cm

pollak 93cm

zondag 22 augustus 2010

22-08-2010

Re: 22-08-2010

Berichtdoor Ronald op 23 aug 2010 23:51
Hallo,
zit ik een verslag te schrijven waar je u tegen zegt over m'n zeebaars avonturen, van de afgelopen dagen ongeveer een heel a 4tje vol. Ben ik 2 uur mee bezig, druk ik op bevestig, ben ik niet meer ingelogd en ben ik alles kwijt!
Sorry maar ik schrijf het nu echt niet meer overnieuw..
Maar het liefst kijk ik toch plaatjes dus ik hoop jullie ook..
De nachtelijke baarzen zijn op de zager gevangen waaronder m'n eerste vanuit de kayak. zondag overdag tot in de avond eindelijk weer 's op m'n favoriete stek kunnen vissen omdat de wind meewerkte, 6 baarsjes kunnen vangen op allerlei pluggen. Vanavond voor het donker nog 3 baarsjes gevangen vanaf de kant, 2 op de ima komomo II en 1 op de sammy.
Afbeelding
62 cm 2.5 kg
Afbeelding
57 cm 2 kg
Afbeelding
De eerste nachtbaars vanuit de kayak
Afbeelding
zondag 22-08
Afbeelding

Nu (23.50)snel naar bed want om 4 uur gaat de wekker weer, nog even 2 uurtjes vissen voor ik moet gaan werken..

De groeten van een zeebaarsjunkie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten