pollak 93cm

pollak 93cm

zondag 23 januari 2011

22-01-2011


22-01-2011


Haringvliet,
Een behoorlijke opkomst vandaag voor een gezamenlijke snoekbaars sessie. We waren met een mannetje of 13 en de vooruizichten waren niet al te best. Bruin water en de dag ervoor was er niet al te best gevangen.. Maar met zo'n groep komt er vast wel een visje boven, op het diepere water was genoeg vis te zien op de fishfinder maar de meeste snoekbaarzen werden uiteindelijk gevangen op ondiep water, tussen de 2 en de 5 meter. Maat Daniel ving er 1 slepend, cm of 50.

Image
Verticalend lukte het me niet, maar toen ik werpend het talud af ging vissen kreeg ik wel aanbeten en ving ik 2 mooie snoekbaarzen. 58 en 63 cm..
Image Image
Dus wij hebben onze PR's weer verbroken;)

Ik vond het een geslaagde dag..

Groeten
catching is a bonus, releasing a bigger one...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten